23 Φεβ 2015

Π. Ευδοκίμωφ: «Παίξε με τον Θεό, γιέ μου!»


Π. Ευδοκίμωφ: «Παίξε με τον Θεό, γιέ μου!»

Μια μέρα ένας άγιος σταμάτησε στο σπίτι μας. Η μητέρα μου τον είδε στην αυλή να κάνει τούμπες για να διασκεδάσει τα παιδιά.

-Ω, μου είπε, είναι αλήθεια ένας άγιος, μπορείς γιε μου να πας κοντά του.

Ο Άγιος έβαλε το χέρι του στόν ώμο μου και μου είπε:

-Τι σκέφτεσαι να κάνεις μικρέ μου;

-Δεν ξέρω. Τι θέλεις να κάνω;

-Όχι, πες μου εσύ τι θέλεις να κάνεις!

-Μου αρέσει να παίζω...

-Λοιπόν θέλεις να παίξεις με τον Θεό;

Δεν ήξερα τι να απαντήσω...

-Βλέπεις, πρόσθεσε, αν μπορούσες να παίξεις με τον Θεό, αυτό θα ήταν το πιο σπουδαίο πράγμα που έκανε ποτέ κανείς.

Όλοι τον παίρνουν τόσο πολύ σοβαρά, ώστε τον κάνουν θανάσιμα πληκτικό!
Παίξε με τον Θεό, γιέ μου. Είναι ο καλύτερος σύντροφος για τα παιχνίδια σου!

(παραπομπή στον Ινδό συγγραφέα Dhan Gopal Mukerji, από τον Π. Ευδοκίμωφ «Η προσευχή της Ανατολικής Εκκλησίας»)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου